معرفی پلاگین محبوب و قدرتمند vray

وبسایت تخصصی گرافیک سه بعدی , انیمیشن سازی و ترفند های کمیاب کامپیوتری

براي گفتگويي آزادتر با دوستانتان
به انجمن ما مراجعه کنيد
براي تبليغ در سايت ما با قيمتي ناچيز(به صورت حمايتي)با ما تماس بگيريد
خريد شارژ به همراه تخفيف و قرعه کشي روزانه
اطلاعات سايت

آمار مطالب
کل مطالب : 19
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاين : 3
تعداد اعضا : 5
آمار بازديد
آي پي امروز : 34
آي پي ديروز : 10
بازديد امروز : 36
بارديد ديروز : 13
ورودي امروز گوگل : 0
ورودي گوگل ديروز : 0
بازديد هفته : 49
بازديد ماه : 2,175
بازديد سال : 8,677
بازديد کلي : 95,412
مشخصات
آي پي : 13.59.6.153
سيستم عامل :
مرورگر: Safari 5.1
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان My 3D World وآدرس www.my3dworld.rzb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
نظر سنجي

دوست دارید چه مطالبی رابیشتر در سایت قرار دهیم؟
نويسندگان

نويسنده : Admin
بازديد : 250


 وی ری تا کنون برای نرم افزارهایی همچون رینهو ، اسکچ آپ ، مایا ، فوننیکس اف دی و تری تری مکس تولید گردیده و در بازار موجود می باشد.

s1

رندرینگ چیست؟
ارائه ماشینی تصاویر یا رندرینگ (Rendering) فرایند تولید ماشینی تصاویر بر پایه مدل‌های محاسباتی، و سپس، ارائه رایانه‌ای آن‌ها بر روی صفحهٔ نمایش را شامل می‌گردد. در تعریف کلی رندرینگ به فرایند نمایش تصاویر اجسام سه بعدی برروی صفحه نمایشگر دوبعدی گفته می‌شود.

پلاگین وی ری vray چیست؟
Vray : وی ری از پلاگین های ( افزودنی ها ) برنامه تری دی مکس می باشد که با استفاده از آن می توان رندر های بسیار طبیعی و واقعی برای کارهای معماری تهیه نمود. تاکید در این مجموعه آموزشی به یاددهی و آموزش وی ری در شاخه معماری می باشد به همین منظور نیز در تمام آموزش ها ، پروژه هایی معماری را تعریف می نماید و سپس شروع به ساخت صحنه ، تنظیمات وی ری و رندر وی ری می نماید و در نهایت خروجی را به شما نشان می دهد و شما در طول این مسیر پروژه را با استفاده از فایل های اولیه ای که به شما داده شده پیش می برید.

در مورد پلاگین رندر V-Ray میتوان به کیفیت عالی آن اشاره کرد، این موتور رندر که توسط شرکت chaos group به بازار عرضه شده و نسخه جدید آن که V-Ray 3 میباشد. این موتور اغلب برای نماهای معماری استفاده می شود اما نتایج استفاده از آن در انیمیشن نیز مطلوب است.


نظرات کاربران

کد امنیتی رفرش
تبليغات

درباره سايت

Profile Pic
وبسایت جهان سه بعدی من با هدف فعاليت در زمینه ی جمع آوری و ارائه ی کمیاب ترین آموزش های گرافیک رایانه ای و ترفند های گوناگون در زمینه های مختلف کار خود رو آغاز کرده امیدوارم با ارسال نظرات و شرکت در نظر سنجی به ما برای ارائه ی مطالب بهتر و مورد پسند خودتون کمک کنید
اطلاعات کاربري و عضويت سريع

عضو شويد
فراموشي رمز عبور؟



عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد