معرفی نرم افزار افترافکت (after effect)

وبسایت تخصصی گرافیک سه بعدی , انیمیشن سازی و ترفند های کمیاب کامپیوتری

براي گفتگويي آزادتر با دوستانتان
به انجمن ما مراجعه کنيد
براي تبليغ در سايت ما با قيمتي ناچيز(به صورت حمايتي)با ما تماس بگيريد
خريد شارژ به همراه تخفيف و قرعه کشي روزانه
اطلاعات سايت

آمار مطالب
کل مطالب : 19
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاين : 3
تعداد اعضا : 5
آمار بازديد
آي پي امروز : 2
آي پي ديروز : 10
بازديد امروز : 4
بارديد ديروز : 13
ورودي امروز گوگل : 0
ورودي گوگل ديروز : 0
بازديد هفته : 17
بازديد ماه : 2,143
بازديد سال : 8,645
بازديد کلي : 95,380
مشخصات
آي پي : 3.147.85.183
سيستم عامل :
مرورگر: Safari 5.1
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان My 3D World وآدرس www.my3dworld.rzb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
نظر سنجي

دوست دارید چه مطالبی رابیشتر در سایت قرار دهیم؟
نويسندگان

نويسنده : Admin
بازديد : 1401


aeافتر افکت یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است که انقلاب وسیعی در نگرش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدید آورده است. این نرم افزار هماهنگی بالایی با نرم افزارهای Adobe Photoshop, Adobe Premiere و Adobe Audition دارد.

از این برنامه به شدت در صنعت تصویر متحرک و فیلم های ویدیویی و تیزاژ فیلم ها و تبلیغات تلویزیونی استفاده می شود و بسیاری از شاهکار های سینمایی و تبلیغات تلویزیونی اغلب محصول برنامه AE یا همان افتر افکت است!به عبارتی برنامه After Effects در زمینه تلفیق و ترکیب تصاویر متحرک همان قدرتی را در اختیاز شما قرار می دهد که ابزارهای نقاشی و ترسیمی در اختیار هنرمندان قرار داده اند!
فیلم های پرهزینه هالیوودی همچون Gladiator, SpiderMan, Die Hard 4, فیلم جنجالی 300، Mr. & Mrs Smith, Last Samurai, Rush Hour 3 , سری فیلم های Blade و فیلم ماتریکس و بالغ بر 350 فیلم دیگر هالیوودی همگی ازافتر افکت برای جلوه های ویژه، تیتراژ و میکس ویدیویی خود استفاده نموده اند.

AE

در واقع بیشترین کاربرد این نرم افزار طراحی جلوهای ویژه است به طوری که اگر یک فیلمساز در قسمتی از فیلم خود به جلوه های ویژه نیاز داشته باشد قطعآ یکی از گزینه های او استفاده از این نرم افزار خواهد بود.

همانطور که اشاره شد این برنامه دارای افکت های متنوعی است در واقع تنوع موضوعی افکت های این برنامه بی شمار است چرا که شما در هر زمینه ای که به افکت نیاز داشته باشید، این برنامه در آن زمینه لیستی از افکت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. از کاربردهای دیگر این نرم افزار علاوه بر پروژه های فیلمسازی، میتوان به ساخت بازی های رایانه ای و همچنین ساخت انیمیشن های ۳ بعدی اشاره کرد که در این زمینه نیز این برنامه از ابزارهای بسیار خوبی برخوردار می باشد.

AE

کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. در بخش ویرایش فیلم و کلیپ های ویدویی نیز این نرم افزار از ابزارهای حرفه ای برخوردار است به طوری که شما به راحتی میتوانید برای تدوین و مونتاژ یک فیلم از این نرم افزار استفاده کنید.لازم به ذکر است که ابزارهای ویرایش این نرم افزار تا حدی شبیه ابزارهای نرم افزار پریمر هستند که یکی دیگر محصولات شرکت ادوب در زمینه فیلمسازی می باشد.

AE

به احتمال خیلی زیاد شما تا حالا نمونه های از کارایی این نرم افزار قدرتمند را دیده اید .تیتراژ فیلمهایی زیادی مثل ماتریکس ، تبلیغات تلویزیونی مثل تبلیغات همراه اول و ایرانسل را بیاد بیاورید .این نرم افزار به سرعت داره جایی خودش رادر صنعت فیلم سازی و تبلیغات باز می کنه از این نرم افزار حتی می توان در صنعت وب ومالتی مدیا نیز استفاده کرد .این برنامه در زمینه تلفیق تصاویر متحرک همان قدرتی را به شما میده که برنامه فوتوشاپ برای تصاویر ساکن به شما ارائه می دهد 


نظرات کاربران

کد امنیتی رفرش
تبليغات

درباره سايت

Profile Pic
وبسایت جهان سه بعدی من با هدف فعاليت در زمینه ی جمع آوری و ارائه ی کمیاب ترین آموزش های گرافیک رایانه ای و ترفند های گوناگون در زمینه های مختلف کار خود رو آغاز کرده امیدوارم با ارسال نظرات و شرکت در نظر سنجی به ما برای ارائه ی مطالب بهتر و مورد پسند خودتون کمک کنید
اطلاعات کاربري و عضويت سريع

عضو شويد
فراموشي رمز عبور؟



عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد